ADHDCentraal Den Haag

GGZ

Waldorpstraat 80 2521 CD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDCentraal Den Haag - Den Haag op 16 december 2019

ADHD

Voor het omzetten naar andere ADHD medicatie was het voor mij noodzakelijk om opnieuw gediagnosticeerd en ingesteld te worden op nieuwe passende medicatie. Ik kon hiervoor snel terecht (binnen drie weken) bij ADHD centraal Den Haag. Zij voorzien in diagnosestelling en het starten van proefmedicatie binnen 1 dag. Dat ik niet lang hoefde te wachten en opnieuw in een langdurig behandeltraject terecht zou gaan komen, was voor mij de oplossing waarnaar ik zocht. De kleinschalige, goed met zowel auto als openbaar vervoer te bereiken locatie, voelde vertrouwd en veilig aan. Het hartelijke ontvangst en de expertise van de medewerkers gaven mij de ruimte om mijn persoonlijke verhaal te kunnen delen en de testen te ondergaan. Ik kon me makkelijk overgeven aan de behandeling en de ondersteuning die tijdens het begeleidingstraject geboden werd; op een volwassen manier samen kijken naar wat het beste werkt voor mij. Door het geleverde maatwerk was ik snel weer op de been.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDCentraal Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.