ADHDCentraal Den Haag

GGZ

uit 87 waarderingen

Waardering van ADHDCentraal Den Haag - Den Haag op 7 juli 2020

ADHD

Wat een fijne plek om te komen voor onderzoek en behandeling. De mensen die er werken zijn allemaal zo kundig, vriendelijk en warm. Ik ben zo blij dat ik zo goed geholpen ben hier met mijn ADHD problematiek. Ik heb een andere kant van mezelf ontdekt door de hulp die ik daar heb gekregen. Ik zou het iedereen aanraden die twijfelt over wel of niet ADHD om te kiezen voor deze instelling. Binnen een dag weet je waar je aan toe bent en kan je meteen beginnen met het veranderen van de dingen waar je last van hebt zowel door medicatie als door hele goede cognitieve gedragstherapie. Het heeft mijn leven in ieder geval een heel stuk leuker en makkelijker gemaakt! Ik heb weer grip op mijn leven en weer tijd en ruimte in mijn hoofd voor de dingen die ik graag wil doen.... Bedankt lieve mensen van ADHD centraal den Haag!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDCentraal Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.