ADHDcentraal Eindhoven

GGZ

Bogert 31-12 5612 LX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Eindhoven - Eindhoven op 14 oktober 2020

N.v.t.

ADHD

Erg gemoedelijk team. Ik belde met het verzoek voor een diagnostisch onderzoek. Gaf aan dat ik claustrofobie had en de lift hierdoor een probleem vormde voor mij. Hierop kreeg ik na doorvragen de mogelijkheid een videoconsult te doen. Dit bood mij de uitkomst en ik heb inmiddels bevestiging na mijn 10 jaar lange zoektocht: ik heb inderdaad ADHD. Diagnostiekdag was heel fijn geregeld. Telkens even rust tijd tussen afspraken. Verder kon alles netjes online waar ik zeer tevreden over ben. Er is transparantie in wat de bedoeling is, en wat men van je verwacht. Zo gaf psychologe aan veel vragen te stellen in beperkte tijd, en hier dus niet inhoudelijk op in kunnen gaan. Prima, hoe meer duidelijkheid voor een ADHD-er hoe beter. Gestart met de medicatie met zeer goede resultaten. dhr. Van der Eeden doet de medicatie, zeer begripvolle man welke echt geinteresseerd is en met je mee denkt. Ik ben niet iemand die mij gauw op zijn gemak voelt bij een hulpverlener, maar Leon is dit zeker gelukt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.