ADHDcentraal Eindhoven

GGZ

Bogert 31-12 5612 LX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Eindhoven - Eindhoven op 23 december 2021

ADHD

Na een jarenlange zoektocht naar de oorzaak van mijn klachten kwam ik via de praktijkondersteuner bij ADHD-Centraal terecht. De diagnostiekdag heb ik als prettig ervaren. Ik had ook het idee dat er nu echt serieus geluisterd werd. Bij de therapie (CGT) ben ik heel fijn begeleid en kon ik vrij en open praten, er werd ook echt geluisterd. Via het programma Minddistrict kon ik heel makkelijk de voortgang bijhouden. Het was nog wel een zoektocht naar de goede medicatie, maar dat ging ook heel prettig. Er werd goed geluisterd naar mijn ervaringen en er werd meegedacht over een goede oplossing, die er uiteindelijk ook kwam. Je merkt dat de begeleiders (psycholoog, verpleegkundige) veel ervaring hebben en weten waar ze het over hebben. Er werd ook hier echt geluisterd en ik voelde me gehoord. Ik heb nu handvatten waarmee ik een goede basis heb gelegd voor mijn verdere ontwikkeling. Het was jammer dat de meeste sessies door corona via beeldbellen gingen, maar dat was prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.