Waardering van ADHDcentraal Eindhoven - Eindhoven op 15 oktober 2018

9.8
  • ADHD

Vanaf dag 1 hm nee eigenlijk al vanaf het maken van de afspraak krijg je het gevoel dat je te doen hebt met mensen die begrijpen hoe je je voelt. Bij de receptie, het eerste aanspreekpunt wordt je gelijk al op je gemak gesteld. De controle bij afstemming medicatie is goed, het volgen van cgt therapie voegt zeker iets toe. Ik was daar best sceptisch over maar nu de grote lijnen uitgezet zijn geloof ik zelf ook dat ik het de goede kant op kan laten rollen (Zal nog wel een paar keer verkeerde kant op stuiteren, maar nu heb ik geleerd en begrijp ik ook dat dit prima is en ook kan). Dus als je denkt dat je dit net als ik nog wel een paar jaar alleen kan invullen en twijfelt of dit wel wat voor je is, neem dan gewoon contact op, want het hoeft niet alleen en dat is zeker een fijn gevoel.Bedankt!Ohja, de koffie, die is echt wel goed :).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.