ADHDcentraal Nijmegen

GGZ

Keizer Karelplein 32 6511 NH Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Nijmegen - Nijmegen op 2 mei 2021

ADHD

Ik ben gezien, gehoord, ik heb een behandeltraject afgelegd en hiermee ben ik met stappen vooruitgegaan. Desondanks er momenteel vele invloeden mee kunnen spelen, schijnt het nog dat het lastig te beoordelen is of ik een duidelijke vorm van ADD heb. Voor nu heb ik baat gehad bij dit traject en gebruik ik een lichte vorm van medicatie. Het gebruik geeft mij enorm veel rust in mijn hoofd en zorgt voor een subtiele filter. Het gebruik van de medicatie kan ik blijven doorzetten. Een zogeheten label is niet nodig, zolang we maar baat hebben van de geleverde zorg, dit is bij mij van toepassing. De toekomst zal verder uitwijzen. In dit geval wil ik wel even het team die mij geholpen heeft, bedanken in diverse opzichten. (Zij weten al waarvoor)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.