Waardering van ADHDcentraal, vestiging Nijmegen - Nijmegen op 15 november 2019

8.7
  • ADHD

Ik ben zeer persoonlijk professioneel geholpen. Vooraf was duidelijk hoe het traject zou lopen met de diverse scenario's. Door de persoonlijke benadering, behandeling en nazorg wordt een breed gedragen diagnose vastgesteld en een passende behandeling toegepast. Er wordt verder gekeken dan de eerste constateringen. Jammer is dat er bovenop het eigen risico eventueel een eigen bijdrage betaald dient te worden (afhankelijk van de diagnose en behandeltraject), doordat ze geen contract hebben met de verzekeraars. Voordeel is wel dat ze hierdoor niet vastzitten aan de procedures van de verzekeraars en hierdoor een persoonlijke aanpak kunnen toepassen. Vooraf was dit bekend en hebben ze mij pro-actief hierover geïnformeerd. De eigen bijdrage is het mij dubbel en dwars waard geweest! De huisvesting is moeilijker te vinden, door de onlogische nummering van het pand. Ook is er geen gratis parkeergelegenheid. Dit zijn de enige verbeterpunten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.