ADHDcentraal Nijmegen

GGZ

Keizer Karelplein 32 6511 NH Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Nijmegen - Nijmegen op 5 januari 2018

ADHD

Met verschillende klachten naar de huisarts gegaan welke me door heeft verwezen naar de praktijkondersteuner van GGZ. Deze heeft me na 2 gesprekken geadviseerd contact op te nemen met ADHD Centraal in Nijmegen. Voor mij was dit helemaal nieuw, Zo 'oud' (27) en dan nog te horen krijgen dat je waarschijnlijk ADHD/ADD hebt. Ik ging hier eerlijk gezegd naar toe met het idee dat het allemaal wel mee zou vallen. Bij aanvang van de diagnose dag wordt je gelijk op je gemak gesteld en voel je je meteen thuis. Je had niet het idee dat je bij een ziekenhuis of kliniek was, je bent daar geen nummertje. De omgang met de medewerkers is zeer prettig en er wordt echt naar je geluisterd en ze nemen ook echt de tijd voor je. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. Voor mij was het een eye opener omdat ik de moeilijkheden in mijn dagelijks leven veel beter kon begrijpen. De behandeling duurde voor mij wat langer omdat ik ook nog CGT kreeg aangeboden op wekelijkse basis. Hier heb ik veel aan en pas dit dan ook dagelijks toe.ADHD Centraal is een organisatie welke de klant voorop stelt en ook echt luistert. Ik ben een ander mens geworden en voel me heel veel beter! Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.