ADHDcentraal Rotterdam

GGZ

Weena 292 3012 NJ Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Rotterdam - Rotterdam op 15 september 2021

N.v.t.

ADHD

ADHDCentraal heeft mij supergoed geholpen met mijn ADHD klachten. Ik kwam er voor een second opinion, omdat de eerste zorgverlener waar ik naartoe ging met ADHD vermoedens, mij niet 'ADHD genoeg' achtte. De diagnostiekdag verliep prettig. Ik blijk inderdaad ADHD te hebben. Alles werd goed uitgelegd en ondanks er een tijdslimiet zat op sommige gesprekken die dag, voelde ik me gehoord en zeer serieus genomen. Ik ben gestart met ADHD medicatie onder toezicht van een verpleegkundig specialist die goed met mij meedenkt. Ook ben ik gestart met CGT (cognitieve gedragstherapie) onder leiding van een ontzettend fijne psycholoog. Ze weet altijd de juiste vragen te stellen en me tot nieuwe inzichten te laten komen. Ik voel me altijd helemaal veilig bij haar. Ik heb altijd hele goede en fijne gesprekken gehad, waar ik enorm door ben gegroeid. De beste psycholoog die ik ooit heb gehad (in voorgaande jaren ben ik bij 3 anderen in behandeling geweest).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.