Waardering van ADHDcentraal, vestiging Rotterdam - Rotterdam op 7 februari 2019

8.2
  • ADHD

Ik heb ADHD Centraal in eerste instantie als heel positief ervaren. Beide behandelaars zijn kundig en hadden echt aandacht voor mij. Helaas is gedurende mijn behandeling veranderd van behandelaar doordat eerste behandelaar elders aan de slag ging.Het negatieve punt van ADHD Centraal vind ik dat de cognitieve gedragstherapie alleen kan plaatsvinden als patient 12 weken aaneengesloten op hetzelfde moment voor behandeling beschikbaar is. Ik vind dit een erg starre instelling, omdat dan voor bepaalde beroepsgroepen behandeling gewoon niet uitgevoerd kan worden, net als ikzelf. En sommige patienten hebben misschien niet eens 12 weken nodig. Het zou dan fijn zijn als je naar een alternatieve instantie doorverwezen zou kunnen worden.Verder, nogmaals, positieve ervaring, zeer vriendelijk personeel.Dank voor alle aandacht en succes in de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.