Waardering van ADHDcentraal, vestiging Rotterdam - Rotterdam op 10 juni 2015

• ADHD

Na terug keer bij mijn oude behandelaar, met de vraag of ik voor mijn ADHD een medicatie medicatie wijziging kon krijgen, ivm de negative bijwerkingen die ik ervaarde bij langdurig gebruik. Wisten ze niet wie ik was, waren ze mijn gegevens en uitslagen kwijt. Moest ik weer opnieuw heel het traject in, weer opnieuw de molen door. Op elke afspraak die ik heb gehad kwamen ze minimaal 20 te laat en kapte ze me af na maximaal 10 min. Met als antwoord "ik snap niet waarom deze afspraak met je is gemaakt, ik ga je doorsturen na een 3 dit gehoord te hebben dacht ik eindelijk geholpen te worden, maar snapte de afgestudeerde specialisten mijn zorgvraag niet. Ik was moeilijk en een zeer complex persoon. Ik heb me spullen gepakt ze vriendelijk bedankt en ben weggegaan. Bij de balie netjes doorgeven dat ze me daar uit hun bestand konden verwijderen en dat ik niet meer terug kwam. De huisarts weer gebeld die mij heeft doorverwezen naar ADHD Centraal. Binnen 2 weken kon ik terecht. Alle testen voor ADHD gingen in 1 dag met gelijk de uitslag en naar wens mediacatie wijziging.  De locatie ziet er netjes en goed verzorgd uit. Ik ben vriendelijk ontvangen goedverzorgt  en netjes optijd geholpen. Mijn vragen werden serieus genomen en er werd naar me geluisterd. Voelde me na lange tijd eindelijk gehoord, en niet de domme ontwetende ADHDer. De ADHD testen, uitslag en medicatie in 1 dag is mij zeer goed bevallen en vind dit een groot plus punt.De vervolg afspraken voor de juiste instellingen kwa medicatie en mijn ervaringen, waren net zo goed verzorgt als de eerste keer dat ik daar binnen stapte. Ze luisten, nemen je serieus, denken met je mee, geven duidelijke uitleg, weten waar ze het over hebben, zijn geduldigen, vriendelijk  en behulpzaam. Staan open voor vragen en hulp, als je daar alles hebt afgerond.Ik ben zeer postief over ADHD Centraal en zeer goed geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.