Waardering van ADHDcentraal, vestiging Rotterdam - Rotterdam op 10 juni 2015

• ADHD

Super! Ik kwam binnen en voelde mij meteen op mijn gemak. Iedereen is vriendelijk en betrokken, ze kennen je bij naam. Na een intensieve dag de diagnose, je weet gelijk waar je aan toe bent. Je krijgt een behandeling die bij jou past, in de tijd die jij daar voor nodig hebt. Ik heb gekozen voor CGT in combinatie met medicatie. Dat heeft mij echt ontzettend geholpen. Ik vond het fijn om hier wekelijks te komen en mijn verhaal te doen (en dat voor iemand die niet makkelijk praatte). Ik heb hier veel geleerd en ben blij dat ik de stap heb gezet om naar ADHD-centraal te gaan. De afsluiting

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.