ADHDcentraal Zwolle

GGZ

Burg van Roijensingel 22 8011 CT Zwolle
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Zwolle - Zwolle op 8 januari 2018

ADHD

Een zakelijke organisatie mbt afspraken en informatie: duidelijk en volledig. Heel prettig, want daarnaast is er een heel persoonlijke benadering. Van secretariaat tot behandelaar is de laagdrempelige benadering erg prettig (want wel met professionele afstand). De diagnostiek ging snel en gedegen. Na een lange dag gelijk een uitslag. De begeleidigng gedurende deze dag was prima verzorgd. Alle tijden van de tests en gesprekken werden duidelijk gecommuniceerd. Een verzorgde lunch maakte het geheel af. Adhd centraal zit in een oud grachtenpand. Heel mooi en prettig om in te verblijven. De vervolg behandeling had wat opstartuitdagingen, maar na bij de juiste behandelaar te zijn ondergebracht verliep dit traject ook zonder problemen. Afspraken worden via herrinnerings sms nogmaals onder de aandacht gebracht. Dat is een prima service bij deze doelgroep. Ik heb mijn behandelaar als heel erg betrokken ervaren en de CGT behandeling heeft mij zeker verder geholpen. Uiteindelijk natuurlijk de rekening: hoewel mijn verzekering niet alles vergoed, is er dankzij een regeling vanuit ADHD centraal een plafond aan je eigen bijdrage gesteld. De administratieve afhandeling verliep soepel en overzichteljk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.