Waardering van ADHDcentraal, vestiging Zwolle - Zwolle op 16 september 2020

• N.v.t.

9.8
  • ADHD

Jarenlang liep ik continue tegen problemen aan. Aandacht erbij houden en concentreren lukte mij niet. De details in mijn activiteiten bleven vaak achter of werd vergeten. Plannen en organiseren (en er aan houden) ging mij slecht af. Liep vaak te mopperen en te zuchten. Op advies een dag diagnose gedaan bij ADHDCentraal te Zwolle. Hieruit volgde de diagnose ADD. Ik was gestart met medicatie. Dit had gelijk effect. Wat een rust in mijn hoofd en wat een effect op mijn thuissituatie en op mijn werk. Heel veel puzzelstukjes vielen op hun plek. Ongelofelijk dankbaar voor de hulp die ik heb gekregen. Een traject volgde met cognitieve gedragstherapie. Hele goede begeleiding gehad van de hulpverleners. Hierin heb ik hele goede stappen kunnen maken. Ik ben een nieuwe ik met weer een gezonde toekomst perspectief. Super blij met mijn behandeling bij ADHDCentraal! Vanwege corona alle sessies online gevolgd. Ging super goed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.