Waardering van Apanta-GGZ - Veldhoven op 17 oktober 2017

• Eetstoornissen

1. Afspraken worden altijd nagekomen, je krijgt netjes een reminder via SMS, enkele dagen van tevoren. Er is ook flexibiliteit en begrip bij het inplannen van de afspraken of als je sporadisch eens iets wilt wijzigen. 2. Behandeling steekt goed in elkaar: regelmatige communicatie tussen de behandelaren en zij kunnen altijd alles over je terugvinden in hun computer. Behandelcoördinator is in elk geval steeds up to date. Soms is informatie wel wat verouderd of breid ik zelf invulformulieren zoals eetdagboeken uit omdat ik er dan meer aan heb. Maar de begeleiding is uitstekend. 3. Omgang medewerkers met elkaar en met patiënten is altijd correct en vriendelijk. 4. Informatie is over het algemeen uitgebreid en redelijk volledig. Je wordt sowieso altijd netjes te woord gestaan als je meer wilt weten. 5. Luisteren kunnen ze als de besten. Je merkt dat je niet alleen op 't moment zelf echt wordt gehoord, maar dat de informatie ook wordt opgeslagen en dat ze er op terugkomen. Dat wekt vertrouwen. 6. Accomodatie is erg netjes, fruit op locatie voor iedereen, nette en fijne ontvangst- en wachtruimte. Alleen de toiletborstel is aan vervanging toe, maar dan echt serieus aan vervanging toe. Die lijkt wel jaren oud....

Reactie van/namens GGZ Apanta-GGZ - Veldhoven

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We vinden het uiteraard fijn om te lezen dat u onze zorg over het algemeen zeer goed waardeert. Uw tip voor het vervangen van de toiletborstels is helemaal terecht. Er worden zo snel mogelijk nieuwe toiletborstels geplaatst. Hartelijk dank voor het meedenken en het achterlaten van een recensie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apanta-GGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.