Waardering van Autisme Expertisecentrum - Eemnes op 10 november 2017

De medewerkers komen heel warm over en doen je nooit ongemakkelijk voelen. Er wordt goed naar je geluisterd en de communicatie over wat het plan is en de afspraken is heel duidelijk. De behandeling zelf is heel professioneel, het is heel duidelijk dat hier echte experts werkzaam zijn die niet via stereotype-autisme-beelden werken. Ook is er zeel veel kennis over vrouwen met autisme. Zelf ben ik een vrouw waarvan 90% van de mensen zeggen dat ik "echt geen autisme kan hebben". Ik ben dan ook heel blij dat dit centrum snapt dat je heel veel verschillende autisten hebt. De hoofdbehandelaar, Annelies Spek, staat in de autisme wereld heel hoog aangeschreven. En de locatie! De locatie is prachtig, midden in het bos waar alleen maar onverharde wegen zijn. Echt prachtig. Het centrum is gevestigd in een oud wit huis en alles is prachtig ingericht. Ontzettend rustgevend, zowel binnen als buiten. De wachttijd is heel kort. In totaal zaten er 3 maanden tussen de datum dat ik mij aanmeldde, en de datum dat ik de diagnose kreeg. De wachttijd was 2 maanden en de tijd tussen het intakegesprek en de diagnose maar een maand. Echt een fantastische ervaring, totaal het tegenovergestelde vergeleken met mijn ervaring bij de psycholoog en een andere GGZ instelling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Autisme Expertisecentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.