Waardering van Bavo Europoort, Sarr Expertisecentrum Autisme - Rotterdam op 9 november 2017

9.3
  • Autisme

Erg prettig om geholpen te worden door een specialistische organisatie. Mijn eerdere ervaringen met andere plekken, zoals bijvoorbeeld het RIAGG, waren nadrukkelijk minder, gezien de kennis daar over autisme gebrekkig was. Ik ben al langere tijd bij het SARR in behandeling, zowel individueel als in groepsverband, en het heeft een positieve impact gehad op mijn functioneren. Als laatste vind ik het ook prettig dat in crisis situaties de respons snel en passend is gebleken.

Reactie van/namens GGZ Bavo Europoort, Sarr Expertisecentrum Autisme - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw uitgebreide waardering. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw behandeling bij het SARR.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bavo Europoort, Sarr Expertisecentrum Autisme? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.