Waardering van Care to Change Zeist - Zeist op 21 februari 2021

• Psychische problemen

grote betrokkenheid, en een zeer bekwame psychiater met de nodige ervaring en inleving in de problematiek (geny visbach) die samen met de andere hulpverleners van care to change de juiste diagnoses stelt heel knap ! na een leven lang psychische problemen eindelijk iemand die weet wat ik te verduren heb gehad en eindelijk duidelijkheid ! ik weet wat ik heb, en kan verder met de juiste medicatie en alle handvaten die mij zijn meegegeven, door de hulpverleners van care to change ben ze erg dankbaar, met name geny visbach en de therapeuten van de vestiging uit hilversum eva en voor mij absolute topper emiel bour een superteam , wat vlekkeloos samenwerkt, van maatschappelijk werk tot psychische problematiek ze hebben overal wel een oplossing voor ben ik van mening

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Care to Change Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.