De Autismespecialist, locatie Bilthoven

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Julianalaan 103 3722 GG Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van De Autismespecialist

Waardering van De Autismespecialist, locatie Bilthoven - Bilthoven op 16 oktober 2020

N.v.t.

Autisme

Ik ben nog nooit in mijn leven zo fijn behandeld door een psycholoog/psychiater! Ik heb een aantal eerdere traumatische ervaringen gehad, maar dit voelde meteen zo vertrouwd en goed dat ik (op de nogal extreme zenuwen vóór de eerste afspraak na) helemaal geen angst had. De psycholoog zag mij als mens, is ontzettend aardig! Het waren ook hele fijne gesprekken, ze nam me serieus en luisterde goed. Met mijn fysieke beperking is rekening gehouden op alle mogelijke manieren, de diagnose kon via videobellen, en mijn vele vragen zijn door een hele vriendelijke meneer elke keer weer (snel) beantwoord. Super ook dat het diagnosetraject zelf heel snel gaat en de wachttijden kort zijn. Ik heb ook heel veel uitleg gekregen over wat autisme is, en het is gewoon allemaal zo goed en prettig verlopen zoals ik dat eigenlijk nog nooit eerder heb gezien. De rapportage reflecteerde ook helemaal wie ik ben. Ik ben ontzettend dankbaar en opgelucht dat ik eindelijk weet waarom ik me zo anders voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Autismespecialist, locatie Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.