Waardering van De Bascule Rijksstraatweg - Duivendrecht op 10 juni 2017

2.7
  • Psychische problemen

Behandellar luistert  niet. Heeft een standaard riedel. Wil snel scoren.

Reactie van/namens GGZ De Bascule Rijksstraatweg - Duivendrecht

Allereerst mijn excuses dat ik zo laat reageer op de reactie die u op Zorgkaart Nederland heeft geplaatst. Wij nemen uw reactie serieus en willen deze graag gebruiken om onze hulp verder te verbeteren. Wij vinden het erg vervelend dat u het gevoel heeft dat u niet goed geholpen bent. Graag bespreken we met u waar wij tekort zijn geschoten. Mocht u bereid zijn om hier tijd voor
vrij te maken, dan stellen wij dat zeer op prijs. Aangezien uw reactie voor ons anoniem is, willen wij u dan vragen om het initiatief te nemen. U kunt contact opnemen met Eva Ran via (020) 890 17 79 of klachtenfunctionaris@debascule.com. Zij houdt zich onder andere bezig met de kwaliteit van zorg en is het aanspreekpunt voor mensen die daar niet tevreden over zijn. Als u contact met haar opneemt, kunt u hierbij refereren aan Zorgkaart Nederland, 10 juni 2017. Dan weet zij waar het over gaat.

Vriendelijke groet,
Muriel Bos, directeur

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bascule Rijksstraatweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.