Waardering van Hezenberg, Christelijk Centrum voor GGZ - Hattem op 3 augustus 2012

9.2

De Hezenberg is een geweldige zorg instelling om tot rust te komen Met een christelijke in steek. 1-5-2012 mocht ik er 7 weken verblijven. De therapievormen waren voor mij erg intensief. Voor mij was het eventjes een vlucht uit een thuissituatie. Eventje proberen te vergeten en te vergeven. Wat ik jammer vond is dat ik niet het gevoel had dat ik veel verder gekomen was. Ik zit en zat midden in een echt/vecht scheiding en ik hulp zocht op dit vlak. Dank aan de vrijwilligers en de ervarings deskundigen en de pastoraal medewerkers waar ik veel aan gehad heb. Door hun een aantal belangrijke keuzes heb kunnen maken. Het is er een waarlijk paradijs en ik werd en overspoeld met vriendelijkheid iets wat ik niet meer gewend was. Hoop dat het pasteraal werk in de ggz op genomen word voor mij was het erg belangrijk dat hun er waren. Geestelijke steun was voor mij belangrijk. Lichaamlijk was ik tot rust gekomen daardoor kon ik thuis de situatie weer redelijk dragen. Emotioneel nog steeds niet. Hoop dat ze kunnen en mogen blijven bestaan. Zeker voor de mensen die het vertrouwen in de mens zijn kwijt geraakt. Ze zijn als een warme deken voor mij geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hezenberg, Christelijk Centrum voor GGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.