8.1

Telefoon 078-6111111
Locatie Deze locatie is onderdeel van De Hoop ggz

• 1.2

4 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb alleen maar nare ervaringen gehad hier. Medicijnen krijgen en innemen was verplicht. Diagnoses klopten niet. Zelfs na 3 jaar in behandeling kon niemand zien dat ik ptss heb, wat bij een andere...

• 8.7

6 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede behandeling met hele goede zorg.

Reactie van/namens GGZ De Hoop ggz, Polikliniek Dordrecht, Kinder- en jeugdzorg - Dordrecht

Bedankt voor uw waardering! Fijn dat u de behandeling en de zorg positief ervaren hebt.

• 9.0

30 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goede ervarinngenvriendelijk personeelrustige afdeling.

Een mooi bericht! Dank u wel voor het mooie cijfer en uw waardering.

• 8.8

15 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Positief en persoonlijke behandeling. Medewerkers geven je persoonlijke aandacht en steun. Hun visie is gevormd door het christelijk geloof en dat merk je in positieve zin.

Dank u wel voor deze positieve reactie. Fijn om te lezen!

• 8.0

12 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Christelijke groei

Bedankt voor het mooie cijfer dat u ons gegeven hebt!

• 7.7

9 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Medewerkers zijn passievol gericht op de gasten. Ik heb mijn behandeling als erg prettig ervaren, mede omdat het geloof centraal staat.

Bedankt voor uw waardering! Fijn dat u uw behandeling als prettig hebt ervaren en dat u waarde hecht aan de rol van het geloof...

• 7.5

14 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer positief. Tijden afspraken kunnen verbeterd worden en de inrichting h.k. laat te wensen over. Zeer weinig aankleding daar door een kil klimaat. Inhoud van gesprekken zijn bekwaam en...

Dank u wel voor uw waardering! We zullen uw feedback meenemen.

• 7.7

16 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heelemaal gelukkig en blij dat ik hier kwamt. So veel te leeren over myself, nog steeds. voel myself goed. heel dankbaar. Niet te vrede met dat wie zijn niet serious genomen in die group over...

Fijn om te lezen dat het goed gaat! Bedankt voor uw recensie. Als u feedback heeft voor De Hoop, kunt u ons altijd mailen via...

• 15 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb bij eerdere instellingen hulp gehad. Maar hier ervaarde ik veel meer persoonlijke aandacht en kreeg ik werkelijk weer Hoop. Ik zag mensen veranderen en weer stralen. Men kreeg weer levenslust....

Wat een mooie waardering! Dank u wel voor uw positieve woorden en bemoediging voor anderen die hulp zoeken en onze medewerkers....

• 8.0

14 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het goed, positief. Ik zou iedereen aanraden om hierheen te komen. Je komt hier leeg en je komt vol terug: je leert hier. Als je wilt neem je dingen mee naar buiten.

Wat mooi om te lezen dat u anderen aanraadt om bij De Hoop in behandeling te gaan. Dank u wel voor deze positieve waardering. Met...

• 9.5

14 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben enige tijd geleden opgenomen geweest ivm verslavingsproblematiek. De Hoop is in mijn optiek absoluut een van de betere klinieken om te werken aan een verslavingsvrij leven.

Bedankt voor uw positieve waardering. We vinden dit fijn om te lezen!

• 9.5

14 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede tijd hier gehad. De mensen namen tijd voor je. Ze begrepen mijn problematiek. Ik heb ervoor gekozen dingen te delen die ik nog niet eerder had gedeeld.

Wat fijn om te lezen dat u een goede tijd hebt gehad bij De Hoop. Bedankt voor deze waardering.

• 8.5

6 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

In het begin twijfels wegens eerdere ervaringen elders. Dit trok later bij. Behandeling werkte goed. Medewerkers zijn erg betrokken. Eten is goed. Genoeg wandelingen, genoeg sportgelegenheden....

Dank u wel voor deze waardering. We vinden het mooi om te lezen dat we uw twijfels mochten wegnemen.

• 9.2

20 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vooral de aanwezighied van multi-disiplinair team vind ik heel waardevol.

Bedankt voor uw positieve waardering! Goed om te lezen.