Waardering van de Viersprong, locatie Halsteren - Halsteren op 18 oktober 2017

6.0

De KKP behandeling van drie maanden heb ik heel dubbel ervaren. Wat vooral heel erg naar voren komt is dat er organisatorisch nog heel veel moet veranderen hier. Als groep heb je theoretisch gezien een vast behandelteam maar door vele geplande vakanties in deze drie maanden was er vaak een tekort aan mensen waardoor er onvoldoende aandacht was voor de groep, werd er een stagiair ingezet om een aantal weken de psycotherapie van onze hoofdbehandelaar over te nemen en waren er sessies waar er geen therapeut aanwezig was en wat we zelf maar in moesten vullen. Vaak heb ik hier mijn zorg en boosheid over uitgesproken. Maar in plaats van het echte probleem aan te pakken werd het in therapie omgezet wat het met me deed en wat het triggert etc etc. Maar het feit blijft dat buiten de problemen waarvoor ik  in behandeling ben geweest,  er niks mis is met mijn denkvermogen en prima kan zien als er organisatorisch zaken misgaan. Bepaalde zaken waardoor de efficitiviteit van de behandeling in gevaar kan komen. Ook de vele terugkomende klachten over de hygiëne in de woning werd weinig actie op ondernomen. We zijn in het gesprek met het schoonmaakbedrijf was meerdere malen het antwoord. Buiten het bovenstaande heb ik ook goede ervaringen gehad. In heb veel waardering voor hoe professioneel de bewegingstherapie werd aangepakt. Dit heeft voor veel inzichten gezorgd waar ik zelf nooit achter had kunnen komen.Al met al heb ik zeker nieuwe inzichten gedaan en heb ik handvaten om de dingen anders te kunnen gaan doen. Buiten dat wil ik de Viersprong het advies geven echt te luisteren naar wat er terugkomt van de groep. Dit is de bron om dingen beter te gaan doen.

Reactie van/namens GGZ de Viersprong, locatie Halsteren - Halsteren

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw feedback! Wij zijn blij dat u zo gedetailleerd en genuanceerd uw ervaringen beschrijft. Zoals u aan het eind vraagt willen wij als Viersprong graag echt luisteren naar wat er terugkomt van cliënten om daarvan te leren. Uw reactie is in het behandelteam besproken en zij zouden hierover graag verder met u in gesprek gaan. Wilt u daarover nadenken? U kunt ons via klantburo@deviersprong.nl bereiken en dan zorgen wij dat er een gesprek geregeld wordt met uw behandelaren van destijds.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.