de Viersprong, locatie Halsteren

GGZ

De Beeklaan 2 4661 EP Halsteren
Deze locatie is onderdeel van de Viersprong

Waardering van de Viersprong, locatie Halsteren - Halsteren op 20 maart 2019

Persoonlijkheidsstoornissen

Ik heb de KKP-TA gedaan hier. Al bij het eerste gesprek in Halsteren had ik het idee op de juiste plaats te zijn beland voor de behandeling van mijn persoonlijkheidsproblematiek. Ik werd voor het eerst écht gezien, gehoord en begrepen. De 3 maanden in Halsteren waren heel intens. Ik ben veel dichter bij mijn gevoel gekomen en heb hier ook een goede start gemaakt met dingen anders doen. Dat onderscheidt de KKP-TA van eerdere behandelingen die ik heb gehad. Het gaat om inzicht krijgen én gedragsverandering. Alle therapeuten zijn zeer kundig en ervaren. Ze dagen uit, begrenzen, steunen, zijn open en eerlijk, en laten niet los op moeilijke momenten. Als je steeds tegen dezelfde problemen blijft aanlopen, is het zeer de moeite waard om de KKP-TA te doen, of op zijn minst jezelf een oriëntatiedag te gunnen om te zien of de behandeling iets voor je is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.