de Viersprong, locatie Halsteren

GGZ

De Beeklaan 2 4661 EP Halsteren
Deze locatie is onderdeel van de Viersprong

Waardering van de Viersprong, locatie Halsteren - Halsteren op 21 juli 2021

Posttraumatische stressstoornissen

Mijn behandeling bij de Viersprong met betrekking tot mijn PTSS klachten heeft een verbluffend goed resultaat opgeleverd. Na de intake is er, in overleg met mij, gekozen voor 3-daagse groepsschema-therapie, met daarnaast persoonlijke begeleiding in één op één gesprekken. De aangereikte tools, het begrip en de doortastende aanpak van de therapeuten heeft ervoor gezorgd dat ik mij, nu een jaar later, een evenwichtig en geheeld persoon voel, met een zelfvertrouwen waarvan ik niet wist dat ik het kon hebben. Een mindere dag is nu gewoon een mindere dag en niet meer dan dat. Dankzij de therapie weet ik hier prima mee om te gaan en zak ik niet meer in de put. Kortom: Bij de Viersprong heb ik, dankzij de therapie en de warme, inspirerende begeleiding hierbij, mijn leven terug gekregen. Daar ben ik heel dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.