Waardering van de Viersprong, locatie Amsterdam - Duivendrecht op 11 januari 2021

4.2
  • Borderline

Ik heb er wel wat aan gehad, maar ik wil de Viersprong meegeven dat de communicatie veel beter moet en ook de uitleg waarom MBT nou zo goed is voor mensen met borderline. Op mij kwam het nogal over dat de therapeuten me wilden doen geloven dat MBT de beste therapie is. Dat is voor iedereen en voor iedere situatie anders. Ik voelde me nogal een proefkonijn. Ik begrijp best dat het zeker nu een hectische tijd is: met een boekje of videos kan ook uitleg worden gegeven. Voor mij persoonlijk blijkt DGT beter te werken. Voor een ander is dat schematherapie. Maar MBT is op zich wel een hele effectieve therapie. Als je er nog meer uit wilt halen, kan je daarbuiten iemand zoeken die jou vooral coacht met praktische zaken en persoonlijke ontwikkeling. Het is vooral belangrijk dat je dingen ervaart en leert te vertrouwen op jezelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.