de Viersprong, locatie Bergen op Zoom

GGZ

Peter Vineloolaan 50 4611 AN Bergen op Zoom
Deze locatie is onderdeel van de Viersprong
Openingstijden
woensdag
donderdag
vrijdag
9:00 - 17:00

Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 3 mei 2021

Persoonlijkheidsstoornissen

De GIT-PD therapie volgen is een van de beste keuzes die ik heb gemaakt. Het was een intensief traject waar ik veel van heb geleerd. Het traject bestaat uit vier modules. Hoewel ik in eerste instantie sceptisch was en verwachte dat ik aan bepaalde modules weinig zou hebben, was het tegendeel waar. In iedere module leer je belangrijke dingen die mee kan nemen. Nog sceptischer was ik over het volgen van groepstherapie. Het leek me niets om "mijn problemen" te delen met vreemden. Die "vreemden" zijn voor mij inmiddels stuk voor stuk mooie mensen die ik ben gaan leren vertrouwen, waar je jezelf kan zijn en waar je steun van krijgt. Bovendien leer je jezelf ontzettend goed kennen door de dynamiek in de groep. Zeer te vrede ben ik over de therapeuten die me dit traject hebben bijgestaan. Ik heb ervaren dat ze niet "boven" je staan maar "naast" je staan en je begeleiden vanuit gelijkwaardigheid. Kortom ik raad iedereen die de mogelijk heeft aan om dit traject te volgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.