Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 28 maart 2019

4.3
  • Borderline

De viersprong gebruikt als behandelmethode dat je over jezelf gaat nadenken waarom je dingen doet zodat je situaties de volgende keer anders kan aanpakken. Voor mij is dit niet de juiste behandelmethode. Ik heb er dik een jaar gezeten en ben helaas geen stap vooruit gekomen.

Reactie van/namens GGZ de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Bedankt voor uw reactie, deze wordt gewaardeerd. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met de behandelmethode bij de Viersprong. Zou u ons via een mail aan klantburo@deviersprong.nl kunnen laten weten om welk behandelprogramma het gaat en waar u precies tegenaan liep. Dan gaan wij bekijken wat wij hierin kunnen verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.