de Viersprong, locatie Bergen op Zoom

zondag
maandag
dinsdag
9:00 - 17:00

Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 19 november 2017

Borderline

De Viersprong is echt fantastisch. De behandeling (MBT ambulant) heeft van mij de beste versie van mezelf gemaakt en dat is echt een universum van verschil met de staat waarin ik verkeerde toen ik voor het eerst binnen stapte. Eeuwige dank voor mijn lieve, betrokken behandelaren, die absoluut mijn leven hebben gered. Ze waren er altijd wanneer ik ze nodig had en hebben mij op alle (on)mogelijke manieren geholpen. Niks dan goeds over De Viersprong!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.