Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 5 december 2017

8.2
  • Borderline

Met aandacht naar mij geluisterd en altijd in overleg met het team gezocht naar opties binnen de behandeling van op dat moment voor mij aanwezige knelpunten. Goed overleg en betrokkenheid zowelbinnen team als naar mij.Affectie maar ook zakelijk. Profesionele medewerkers die echt met elkaar serieus nadenken en helpende hand bieden aan iedere client.Als jij gaat twijfelen aan behandeling hebben ze grote overtuigingdkracht om mij weer in te laten zien het hoe wat waarom en daar ben ik ze enorm dankbaar voor. Mbt is geweldig. Iedereen op school moet leren mentaliseren. Het zou een verplicht vak moeten worden. Het heeft mijn leven enorm verbeterd en gestabiliseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.