Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 1 maart 2019

9.3

Wij zijn als (samengesteld) gezin in therapie gegaan omdat we vast kwamen te zitten in patronen die de onderlinge verstandhoudingen niet ten goede kwamen. Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet dat je dergelijke hulp kon krijgen. Weliswaar duurde het enige tijd voordat de therapie kon starten maar het gehele traject heeft ons meer gebracht dan ik had durven hopen. We zijn een half jaar lang elke week een uur in therapie gegaan, kregen oefeningen mee en begeleiding waar nodig.  Ook konden we contact zoeken buiten werktijden om. Nu zijn we zover dat we het met ons 4-en verder kunnen. Dankzij alle tools, tips en inzichten die we gekregen hebben, hebben wij er alle vertrouwen in dat het goed zal blijven gaan. En mochten we het eerste jaar toch een terugval hebben, is het ook nog mogelijk een Boost-sessie aan te vragen om even weer een zetje in de goede richting te krijgen. Echt supergoed!Hartelijk dank aan de Viersprong en aan onze geweldige coach/therapeute voor alle hulp!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.