de Viersprong, locatie Bergen op Zoom

GGZ

Peter Vineloolaan 50 4611 AN Bergen op Zoom
Deze locatie is onderdeel van de Viersprong
Openingstijden
zondag
Gesloten
maandag
9:00 - 17:00

Waardering van de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 31 oktober 2020

N.v.t.

N.v.t.

Posttraumatische stressstoornissen

Zowel andere grote ggz instellingen als wel kleine praktijken verwijzen voor "gespecialiseerde therapie" door naar de viersprong. Op hun website staat dan ook veelbelovends. Waaronder hier: “zoek naar website slash behandelingen” waar wordt beloofd dat er een geheel digitale vorm van therapie wordt aangeboden. Echter de dame (filiaal voordeur bergen op zoom) kon haar persoonlijke allergie jegens mij maar nauwelijks achter stoelen of deuren steken, luisterde enorm slecht, ontkende vaak eigen gedane uitspraken, weigerde terechte, normale vragen te beantwoorden, verantwoordelijkheden te nemen en na een heel traject van intake en onderzoek te hebben doorlopen, werd mij dood leuk verteld dat zij mij specifiek digitale therapie weigeren. Het zou te ingewikkeld zijn in mijn geval. Waarom? Niemand vertelt het me. Hele werkdagen en uren aan gesprekken en onderzoek zijn verspild. Want reizen is helaas voor mij geen optie. Dat was van begins af aan duidelijk voor iedereen.

Reactie van/namens GGZ de Viersprong, locatie Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat u dit intaketraject op deze manier hebt ervaren.
Het uiten van uw teleurstelling wordt gewaardeerd. Mocht u hierover nog nader contact willen dan is het mogelijk te spreken met de zorgmanager van de locatie Bergen op Zoom.

U kunt ons voor een telefonische afspraak bellen op 088 - 7656 216 of een e-mail sturen naar klantburo@deviersprong.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.