de Viersprong, locatie Gezondheidscentrum Den Bosch West

GGZ

Kooikersweg 203 C 5223 KE 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van de Viersprong
Openingstijden
maandag
dinsdag
woensdag
9:00 - 17:00

Waardering van de Viersprong, locatie Gezondheidscentrum Den Bosch West - 's-Hertogenbosch op 1 mei 2021

Persoonlijkheidsstoornissen

Hoewel ik op een andere Viersprong-locatie voor deze behandeling een positievere ervaring had, viel dit traject mij tegen. De Viersprong is in staat om behandelingen te bieden van kwaliteit. Dat wordt onder andere mogelijk gemaakt doordat ze alles erg strak neerzetten. Echter heeft dit ook een keerzijde, er is weinig ruimte om de zorg op de persoon af te stellen en ik ervaar dan ook dat er in crisissituaties weinig verantwoordelijkheid wordt genomen vanuit de organisatie. Dit is erg lastig omdat men toch met kwetsbare mensen werkt, dit vraagt nu eenmaal een bepaalde bewegingsruimte.

Reactie van/namens GGZ de Viersprong, locatie Gezondheidscentrum Den Bosch West - 's-Hertogenbosch

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat u zich niet gehoord hebt gevoeld en weinig ruimte heeft ervaren om de zorg op de persoon af te stemmen.

Het uiten van uw teleurstelling wordt gewaardeerd. Mocht u hierover nog nader contact willen dan is het mogelijk te spreken met de zorgmanager van de locatie Den Bosch.

U kunt ons voor een telefonische afspraak bellen op 088 - 7656 216 of een e-mail sturen naar klantburo@deviersprong.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Viersprong, locatie Gezondheidscentrum Den Bosch West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.