Waardering van Antes, MFC Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 5 augustus 2018

9.5
  • Depressie

Ik ben   van november 2010  tot maart 2011opgenomen geweest in Hellevoetsluis na een suciale poging ,in die periode vlak voor kerst 2010 kwam mijn man mij zonder blikken of blozen vertellen tijdens een gesprek met de arts dat hij een ander had en ging scheiden ,klap op klap ,zijn mijn verdrietigste en slechtse feestdagen ooit geweest , heel veel mede patiënten allemaal naar huis gezellig feestvieren met hun gezin en familie , maar ik niet ,maar door de ontzettend lieve inzet van het personeel toch de dagen door gekomen ,ze hebben echt alles gedaan om het zo leuk en gezellig mogelijk te maken ,met heerlijk eten en drinken en gezellig heel de kerstdagen en oudjaar samen met ons gevierd .ik was "stiekum " oudjaar om 22.00 uur naar bed gegaan omdat ik er totaal geen zin in had ,maar ze heeft zo op mij ingepraat en mij laten huilen dat al het verdriet en boosheid en ongeloof van mijn scheiding dat ik toch mijn bed ben uitgekomen ,aangekleed en toch nog een fijne oud en nieuw hebt gehad door alles wat ze voor ons geregeld hadden om het zo gezellig mogelijk te maken.En het toeval !! Is dat die geweldige verpleegkundige die mij toen zover heeft gekregen om toch de moed te hebben om uit mijn bed te komen ,ik een paar jaar later als mijn sociale verpleegkundige hebt gekregen ,en ik nu nog steeds om de paar weken naar haar toe gaat omdat er de laatste jaren heel veel is gebeurd in mijn leven ,en ik ben zo ontzettend trots en dankbaar dat ik juist bij haar op "consult" mag ,ik weet nu zeker dat toeval niet bestaat ,ik heb al zoveel van haar geleerd en ze is zo ontzettend betrokken bij haar cliënten ,ik had mij geen betere kunnen wensen ,samen met de psychiater waar zij mee werkt,is ook ontzettend betrokken bij zijn "cliënten" en dat vindt ik persoonlijk ontzettend fijn ,een rustig gevoel,dat je naar iemand toe gaat ,die je al zo lang kent en weet wat ze in het verleden al voor "positiefs" voor mij hebt betekent en mij door vele dalen van UPS en downs heeft geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antes, MFC Hellevoetsluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.