Waardering van Antes, Poortugaal locatie Deltaterrein - Poortugaal op 25 november 2018

9.5

Afdeling afdeling B 4 is een afdeling waar mijn zus al langere tijd verblijft.Het personeel wat daar werkt is fantastisch.Wat een fijne mensen werken daar en wat een respect voor de cliënten die daar verblijven.Ik wil deze medewerkers in het zonnetje zetten, deze mensen verstaan hun beroep, deze mensen zijn empathisch en zijn ten aller tijden een luisterend oor.Als familie ben ook zeer dankbaar dat zij zo respectvol omgaan met mijn zus.Zij verdienen een dikke tien en niets is hun teveel ook niet naar familie toe.Mijn zus is behandeld geweest in verschillende instellingen, maar de manier hoe dit personeel werkt met de cliënten, heb ik nog nergens zo meegemaakt, zo goed.Bedankt medewerkers van B 4 jullie zijn echt geweldig.

Reactie van/namens GGZ Antes, Poortugaal locatie Deltaterrein - Poortugaal

Namens alle medewerkers van kliniek B4, Antes Poortugaal, hartelijk dank voor uw positieve waardering.
U omschrijft precies, waarom wij in de GGZ zijn gaan werken en hoe wij ons werk zien! Het doet ons erg goed om te lezen dat u tevreden bent over de door ons aangeboden zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antes, Poortugaal locatie Deltaterrein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.