Waardering van Dimence, Rielerenk - Deventer op 30 september 2019

8.5
  • Psychosen

Zeer betrokken medewerkers en prettige locatie.  Ten tijde van de opname was er helaas weinig tijd voor gesprekken met de behandelend psychiater en werden afspraken last minute verplaatst. Maar de verpleegkundigen op de afdeling zijn kundig, meegaand en betrokken. Niet alleen wat betreft de mensen op de afdeling, ook voor de familie. Wat de gesloten afdeling (ondanks de nare situatie waarin je je bevind) prettig maakt is de open ruimte met gezamenlijke woonkamer en daarnaast eigen kamers met toilet en douche. Zo is er ruimte om je terug te trekken, maar ook aanspraak als daar wel behoefte aan is. Ik Dimence aan iedereen aanbevelen. De medewerkers van Dimence hebben ervoor gezorgd dat ons leven weer op de rit kwam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dimence, Rielerenk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.