DKP GGZ

GGZ

Wg-Plein 100 1054 SC Amsterdam

Waardering van DKP GGZ - Amsterdam op 9 maart 2020

Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben uitermate tevreden over DKP en de zorg die ze bieden. Oprechte interesse en goed kunnen luisteren om vervolgens de juiste hulp te bieden. Ze geven veel aandacht en goede adviezen waar je veel aan hebt. Wanneer je het wegens zware omstandigheden bijna allemaal niet meer aan kunt, heb je na een gesprek met een DKP zorgverlener veel meer rust en de kracht om door te gaan. Ik voel me gezien en gehoord en krijg bruikbare adviezen waardoor ik me beter ga voelen en mezelf positief verder kan ontwikkelen. Ik zou me geen raad weten zonder deze gesprekken. Ik heb in mijn leven meerdere zorgverleners gesproken. Maar DKP steekt er met kop en schouders boven uit. Zeer professioneel, intelligent en empathisch, mensen van de wereld die je ook echt kunnen helpen wanneer je dat nodig hebt! Ook het maken van afspraken en de hele sfeer is zeer prettig en rustgevend. Ik zou DKP aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DKP GGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.