Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam - Amsterdam op 9 november 2014

7.7
  • Autisme

Ik ben nog maar net in behandeling dus resultaten van de behandeling kan ik nog niet goed beoordelen. Ik ben erg blij met mijn diagnose (Asperger). Andere instellingen hebben dit jarenlang niet gezien of erkend. Er is zorgvuldig onderzoek gedaan dmv zeer uitgebreide vragenlijsten, gesprekken met meerdere specialisten en met partner plus familielid. Verbeteringen zijn mogelijk op het gebied van minder prikkels in de ontvangst ruimte mbt de harde deurbel en drukte (de behandel ruimtes zijn overigens prima in orde). Eerder nakomen van afspraken of communiceren daarover bv op tijd starten van afspraken. Verder alle lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.