Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam - Amsterdam op 7 november 2014

8.5
  • ADHD

Ik vind The Busy People een fijne zorginstelling. Ze bieden erg goede hulp aan. Het plannen van afspraken gebeurd ruim van te voren en altijd in overleg, ze laten de keuze aan jou. Verder voelt het er erg prettig, bij binnenkomst wordt er wat te drinken aangeboden en weten ze ook echt wie je bent en waarvoor je komt. Tot slot vind ik dat ze zich echt verdiepen in jou en er voor willen zorgen dat jij je weer prettig voelt en met een glimlach naar buiten loopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.