Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam - Amsterdam op 7 november 2014

9.2
  • ADHD

Nadat de wachtlijst bij het ziekenhuis in mijn woonplaats te lang was (4-5 maanden) ben ik met mijn ouders verder gaan zoeken naar een andere zorginstelling. Ik kwam via internet bij The Busy People terecht. Ik heb opgebeld en kon vrijwel meteen terecht voor een intakegesprek (+/- 1 week). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er was gelukkig snel een klik en ik voel mij hier nog steeds erg op mijn gemak. Er wordt altijd naar mij geluisterd en samen met mijn psycholoog hebben wij een passend behandelplan opgesteld. Ook toen er bij mij in eerste instantie misschien toch iets anders leek te spelen dan AD(H)D werd er verder gekeken naar een mogelijke andere verklaring voor mijn klachten. Ze laten je hier dus gelukkig niet zomaar rondlopen met je problemen. Ook mijn ouders zijn zeer tevreden over deze zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.