Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Arnhem

GGZ

Eusebiusbuitensingel 2 A 6828 HS Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Dokter Bosman

Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Arnhem - Arnhem op 6 juli 2020

Angststoornissen

Na een zoektocht van meer dan 2 jaar vond ik bij Dokter Bosman de juiste therapie. Na een grondig en professioneel vooronderzoek droegen ze de effectieve behandelmethoden aan waardoor ik na 6 therapie-gesprekken al als een speer vooruit ging en ik eindelijk weer goed mijn leven kon oppakken! Zowel door gedragsexperimenten/exposure therapie als EMDR kreeg ik weer vertrouwen in mijn eigen kunnen en sta ik nu weer gelukkig in het leven (zonder medicatie)! Ik stond versteld van de kundigheid en de variatie aan therapie-technieken die werden toegepast. Eline de Gelder heeft mij enorm goed geholpen. Bij Dokter Bosman voelde ik dat er naar mij gekeken werd als persoon in het geheel en niet in termen van ziektebeelden. Dit maakte dat ik mij hier comfortabel en prettig voelde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.