Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Hilversum - Hilversum op 7 november 2014

7.8
  • ADHD

Onze dochter (toen 6) ging met plezier naar de sessies bij Bosman toe. Ze was emotioneel vastgelopen en had veel conflicten met andere kinderen. Na de diagnose, behandeling en het traject (o.a. medicatie) dat wij samen met Bosman zijn ingegaan, is ze met sprongen vooruit gegaan. Het gaat nu, bijna drie jaar later, heel goed met haar. Verbeterpunt: voor zover ik weet, was er (in ieder geval destijds) geen mogelijkheid om bijvoorbeeld deel te nemen aan bijeenkomsten voor 'lotgenoten', i.e. ouders van kinderen met een bepaalde diagnose. Misschien inmiddels wel?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.