Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Hilversum - Hilversum op 31 oktober 2014

9.2
  • Psychische problemen

Via een psycholoog werd ik doorverwezen naar Bosman GGZ in Hilversum omdat hij hele positieve ervaringen had met deze zorginstelling. Na tweeënhalf jaar therapie kan ik deze positieve ervaringen volledig onderstrepen. De intake en diagnosestelling waren zeer uitgebreid en zorgvuldig. De bevindingen werden met mij doorgesproken, ik kreeg een kopie van het rapport dat naar mijn huisarts werd gestuurd en men legde mij duidelijk uit hoe het behandelplan eruit zou zien. Het contact met de receptie is uitermate plezierig. De afspraken kunnen telefonisch, maar ook via email worden gemaakt, wat voor mij heel prettig is omdat ik onregelmatige diensten heb. Het contact met de behandelaars is heel plezierig. Er wordt goed naar mij geluisterd, ik voel mij op mijn gemak, begrepen en serieus genomen en ik krijg uitstekende uitleg. Ook het feit dat ik opdrachten meekrijg die naderhand worden besproken zorgt ervoor dat ik actief meewerk aan mijn herstel. Als ik al een verbeteringsadvies zou moeten bedenken, zou dat de wens zijn om iets vaker te evalueren. Bijvoorbeeld eens in de twee maanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.