Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Lelystad

GGZ

Neringpassage 107 8224 JB Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Dokter Bosman

Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Lelystad - Lelystad op 1 mei 2021

Autisme

We hebben het begeleidingstraject van onze zoon i.v.m. Ass en ADD als heel prettig ervaren. Het mooie vond ik de aandacht voor het kind en de hulp die hem werd geboden om zichzelf te accepteren en om te gaan met verschillende sociale situaties. Ook wij als ouders kregen hele fijne begeleiding. We leerden wat het in hield om autisme en ADD te hebben en hoe we in de thuissituatie hiermee konden omgaan. Ik zou deze organisatie zeker aanraden. We hebben er diverse psychologen en een psychiater gezien en die waren allen heel kundig en prettig in de omgang. Ik zou deze organisatie absoluut aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd en Volwassenen Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.