Waardering van Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Nijkerk - Nijkerk op 8 november 2014

• ADHD

er wordt gewoon daadwerkelijk geluisterd naar hetgeen wat ons kind vertelt en wij als ouders. ze vragen ook altijd terug, dus belangstellend en het kind staat in het middelpunt. ook kregen wij echt tips en adviezen waar we wat mee konden. super! heel erg, echt heel erg hoe het volgend jaar geregeld gaat worden, wij kiezen voor een zorg dat wij bij ons kind vinden passen en straks zijn we afhankelijk van hetgeen wat de gemeente vind en moeten we maar afwachten of dat klikt. en de weg naar de juiste hulp duurt op deze manier veel te lang!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Kinderen en Jeugd Nijkerk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.