Dokter Bosman, Volwassenen Utrecht

GGZ

Kaap Hoorndreef 38 A 3563 AV Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Dokter Bosman

Waardering van Dokter Bosman, Volwassenen Utrecht - Utrecht op 18 augustus 2018

De behandelaars zijn helemaal goed. Het secretariaat daarentegen is 1 grote ramp. Zonder fatsoenlijke afstemming worden afspraken ingepland. En ook al kom je al maanden telkens op dezelfde dag rond hetzelfde tijdstip, de voorgestelde afspraak zal zonder uitzondering op andere dagen en tijdstippen zijn. Erg vervelend als je ook nog een leven naast je behandeling heb. Tevens is het mij 2x overkomen dat er een afspraak gepland werd met de hoofdbehandelaar en dat ik dat vervolgens voor niets bij een andere afspraak stond die dan zonder mededelen gecanceld was.Na afspraken gemaakt te hebben om fatsoenlijker afspraken te maken werden deze niet nagekomen waardoor er maanden geen afspraken zijn geweest. Vervolgens toen de draad weer opgepakt was begon bovenstaande riedel weer opnieuw.Door tijdgebrek zouden er frequenter afspraken gepland worden, na een maand moeten bellen wanneer de afspraken ingepland zouden worden, vervolgens waren die toch op een lagere frequentie en werden er opeens weer zonder enige toelichting afspraken gecanceld. Klacht gemaild naar de hoofdbehandelaar waarop een standaard mail terugkwam en er werd een afspraak voorgesteld voor een gesprek. Wat denk je natuurlijk niet op de dag/noch rond het tijdstip dat ik normaal afspraken heb.Ik ben wel klaar met Dr Bosman, het is planmatig een rommel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Volwassenen Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.