Waardering van Dokter Bosman, Volwassenen Utrecht - Utrecht op 14 november 2019

  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 2

Gemiddeld cijfer

1.2
  • Psychische problemen

Toelichting

Op een hele vervelende manier behandeld. Slechte communicatie, inhoudelijk veel fouten. Na een schriftelijke klacht wordt er niet binnen de wettelijke termijn van 6 weken inhoudelijk gereageerd. Alleen een ontvangstbevestiging en de belofte dat de regiomanager zou bellen. Daarna niets meer vernomen, ook nadat we nog 2 keer een mail hebben verzonden. Klachtenprocedure is überhaupt moeilijk te vinden. Klacht nu voorgelegd aan de zorgautoriteit die ze gaat aanspreken op het niet naleven van de wettelijke termijnen.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Bosman, Volwassenen Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland