Waardering van dr. Leo Kannerhuis - polikliniek Amsterdam - Amsterdam op 14 november 2019

2.7
  • Autisme

Eind october 2019, na 39 jaar, de diagnose autisme gekregen bij het Leo Kannerhuis. Pas na een maand werd er contact met me gezocht, maar helaas begrijpt niemand daar hoe nummerherkenning werkt en gaven mijn telefoon de schuld ipv het nalopen van hun eigen telefoonsysteem. Na ruim een maand pas een afspraak met mevrouw R. (psychiater), waarbij ik expliciet aangaf niet platgespoten te willen worden. Mij werd verteld dat er wat darm problemen konden optreden, maar dat deze na een aantal weken weer overgaan. Na een paar weken werden de krampen zo hevig dat er bloed bij mijn ontlasting kwam, maar ondanks dat ik dit had aangegeven zou dit wel overgaan. Na 4 weken en de ontdekking dat ik geen erectie meer kon krijgen en nergens meer geintresseerd in was ben ik zelf gestopt. Dit was niet de afspraak... Haar reactie? "oops... vergeten" Nu, ruim 2 maanden na de diagnosse zijn we nog steeds niet begonnen met de beloofde psycho educatie. Zeer treurig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor dr. Leo Kannerhuis - polikliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.