Waardering van Eleos - behandellocatie Dordrecht - Dordrecht op 29 november 2016

3.0

Een aantal jaren bij Eleos in therapie gezeten. Had veel last van woede aanvallen, zag alles zwart wit, kon ook van het 1 op andere moment een omslag krijgen in mijn bui en nog meer klachten. Sorry maar de therapie hielp gewoon niet en op een gegeven moment ook zeggen dat de behandelingen klaar waren. Klachten bleven maar aanhouden. Heb op een gegeven moment een andere zorginstelling benaderd en na 5 minuten in gesprek met een behandelaar kon zij zeggen dat ik Borderline had! Na 5 minuten! Ik heb voor niks zoveel jaren bij Eleos gelopen. Ik raad Eleos daarom ook niet aan. Gewoon erg slecht van hun dat ze die diagnose niet konden zien!

Reactie van/namens GGZ Eleos - behandellocatie Dordrecht - Dordrecht

Wij zouden het goed vinden om met u over uw ervaringen te spreken. Als u dat ook wilt, geeft u dan aub uw gegevens door op info@eleos.nl dan maken we zsm een afspraak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - behandellocatie Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.