Waardering van Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi - Ede op 20 februari 2018

8.5
  • Depressie

Ik heb prettige ervaringen met Eleos. De behandelaars zijn mensen die met aandacht luisteren, door bepaalde taal heen prikken en durven confronteren.Helaas heeft Eleos te maken met een tekort aan personeel, waardoor er soms wisselingen zijn in behandelaar. Echter zijn de behandelingen wel altijd doorgegaan.De accommodatie komt rommelig over op mij, maar dit is weinig van belang voor mij, storend is wel het geluid van de klimaatbeheersing.

Reactie van/namens GGZ Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi - Ede

Dank voor uw uitgebreide reactie! Fijn dat u aandacht heeft ervaren. De punten die u noemt over personeelstekort en accomodatie, nemen we mee als verbeterpunten. Waardevolle feedback!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - behandellocatie Ede en deeltijdbehandeling De Combi? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.